Wednesday, March 18, 2009

Tilbake i Sucre!

Veit at ej he lovt daakke bilde aasann, men internett her i Bolivia e saa vanvittig treigt, saa ditte e alt ej gidde aa legge ut akkurat no - et bilde fra saltsjoen som ei i klassa mi la ut av mej paa facebook! Ska prove aa faa lagt ut litt meir seinere!
Siste vekene he ej opplevd utruli masse! Etter forrige blogginnlegg som ej skreiv da ej va i Potosi, saa reiste vi til La Paz! Ditte trur ej e den storste byen her i Bolivia. Der bodde vi paa misjonsalliansen sitt hus Casa Allianza fra onsdag til sondag. I lopet av dei dagane, spiste vi alt for ofte paa Burger King, va paa kino og saag Valkyrie og Twilight, shoppa, besokte misjonsalliansen sitt hovedkvarter paa El Alto oppaa altiplano over byen og fikk sjaa masse av det misjonsalliansen arbeida med i omraadet rundt La Paz og El Alto. Mandag reiste vi videre me buss oppforbi El Alto og fleire tima nordover mot Titicaca-sjoen. Der besokte vi ei lita landsbygd med Aymara-folk som tok godt imot oss med floytespel blomster og dans. Vi spiste ogsaa middag med dei, som bestod av potete, bonner og steikt egg eller naakke sann i en gul sterke saus. Alt ditte va berre strodd utover en laaaaang loper som vi satt rundt ned paa grusen utforbi kirka i landsbygda. Spesi! Ja, aaso fikk vi suppe. berre ei blank suppe av litt skjete vatn med litt lok, potete og naakke gras nedi. Smakte ikkje saa vaerst! Vi overnatta i et stort rom med masse madrasse som va litt meir eksklusivt enn jordhyttene som dei fleste sov i. Neste dag spiste vi frokost med dei oppaa berget, der vi fikk te, popcorn og kjeks/brod av kinoa. Lukta fjos, men smakte godt! Saa tok dei oss med paa meir dansing, mens mennene spelte paa floytene sine. Samme melodien om og om og om og om igjen. Seinere paa dagen kom det en liiten pasasjerbaat og henta oss. Mennene i bygda spelte fortsatt paa floytene sine, og resten bar bagasjen vaar ned til stranda. Heile landsbygda sto aa vinka til oss da vi reiste vidare paa ferda. Turen gjekk over Titicaca-sjoen til Isla del Sol, eller Sol-oya, om du vil. Der kom det pakkesel og henta bagasjen vaar - TAKK OG LOV, for det va bratt opp til hotellet ska ej sei dej! Gjekk i ca 20 minutt rett opp! Da kom vi opp til en nyydelig liten landsby oppaa toppen der, der vi spiste middag og overnatta til neste dag! da gjekk vi heilt oppa toppen der vi hadde utsikt over heile oya og utiver Titicaca paa alle kanta, for vi reiste videre me baaten til Copacabana! Etter ett dogn der, reiste ej og 10 andre til Uyuni for aa sjekke ut Saltsjoen! Det va ca 4 tima me buss til La Paz, og derifraa 12-13 tima med nattbuss til Uyuni. Saa det va litt av ei reise! Men fredag morgen va vi hvertfall framme, og vi spiste frokost der, for det kom to jeep'a aa henta oss. Saltsjoen va heilt giiiigantisk! Berre en stoore orken av salt, liksom! 12000 kvadrat km store. ca 150 meter djupe paa midten. Vilt! Kjorte utover sjoen i sann et kvarter kanskje, for vi kom til ei oy midt uti. Der va baere masse kaktusa overalt. Der spistevi lunsj og sola oss. Sola steikte fra nesten skyfri himmel heile dagen. Haerlig! Vi overnatta ei natt der u Uyuni, for vi tok buss tilbake til Potosi neste dag. Der ifra tok vi taxi tilbake til Sucre. Heile bussturen mellom Uyuni og Potosi va grusvei. Rallykjoring sei ej berre. Det va ett under att ej fikk sove paa nattbussen til Uyuni assa! Det ska vaere sagt! No e ej hvertfall tilbake i Sucre, ja, og he begynt paa feltarbeidet! Tenke aa forske litt paa barns oppvekstvilkaar med forskjellige forutsetninga og ulike forme for oppdragelse her i Bolivia. He komt litt seint i gang, men ej he trua! Lordag gaar reisa videre til Lima i Peru! Da blir det ca ei veke me ferie og slaekking, for ej kjeme tilbake til Kongeriket Norge! Gleda mej, ej igrunnen!

2 comments:

Kirsti Antonett said...

Gleda dej ja, det må du bere gjer!:D Vi skal stå her på Herøygrensa å ta dej i mot med opne arma!

Bra du kosa dej:) Ikkje bli for brune, kjære.. vi lika dej best white and pure;)

sirBull said...

Utrolig fett å lese. Neten så du kan ha tatt copy/paste fra bloggen min. Opplevde masse av det samme. Saltsjøen var helt fantastisk! Også overnatta vi i Uyuni vi også. Men vi kjørte kanskje en time/en og en halv utpå sjøen før vi kom til kaktusøya. Steikje, kjenner jeg savner Bolivia nå ;)